Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de behandeling en verzorging die wij u bieden. Ondanks onze inzet kan het gebeuren dat u negatieve ervaringen opdoet. Het kan gaan om:
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de behandeling en verzorging die wij u bieden. Ondanks onze inzet kan het gebeuren dat u negatieve ervaringen opdoet. Het kan gaan om:
Wij stellen het op prijs als u uw ongenoegen en uw opmerkingen rechtstreeks aan ons kenbaar maakt. Vertel waarom u niet tevreden bent. Deel uw ervaring, gevoelens en opmerkingen. Dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Is dit niet voldoende, dan kunt u met uw klacht terecht bij het Patiënten Service Bureau van het Bravis ziekenhuis.
Meer informatie vindt u in de Klachtenregeling voor patiënten: 'U bent niet tevreden over de zorg. Wat nu?'
Neem dan vrijblijvend contact op. Wij helpen u graag verder en geven u de beste ondersteuning!
U kunt ons gemakkelijk bereiken via het contactformulier of telefonisch via onderstaande telefoonnummers:
Bereikbaar van 08.00-12.30 uur en van 13.30-16.00 uur
Bereikbaar van 08.00-12.30 uur en van 13.30-16.00 uur
Bereikbaar van 09.00-16.30 uur
U kunt uw vraag aan de life coaches ook stellen via de BeterDichtbij app. Via een beveiligde omgeving kunt u via de app uw vraag stellen. Vraag ernaar bij uw lifecoach.
Buiten kantooruren kunt u in geval van nood contact opnemen met de Spoedeisende Hulp: 088 - 70 68889.
Adresgegevens
Bravis Oncologie Centrum
Boerhaavelaan 21
4708 AE Roosendaal