Heeft u een klacht?

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de behandeling en verzorging die wij u bieden. Ondanks onze inzet kan het gebeuren dat u negatieve ervaringen opdoet. Het kan gaan om:

  • De medische of verpleegkundige zorg
  • De manier waarop u bent geïnformeerd
  • Hoe de hulpverlener zich tegenover u gedraagt
  • Hoe zaken georganiseerd zijn

Wij stellen het op prijs als u uw ongenoegen en uw opmerkingen rechtstreeks aan ons kenbaar maakt. Vertel waarom u niet tevreden bent. Deel uw ervaring, gevoelens en opmerkingen. Dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Is dit niet voldoende, dan kunt u met uw klacht terecht bij het Patiënten Service Bureau van het Bravis ziekenhuis.

Meer informatie vindt u in de Klachtenregeling voor patiënten: 'U bent niet tevreden over de zorg. Wat nu?'

Meld hier uw klacht

Heeft u vragen?

Neem dan vrijblijvend contact op. Wij helpen u graag verder en geven u de beste ondersteuning!

U kunt ons gemakkelijk bereiken via het contactformulier of telefonisch via onderstaande telefoonnummers:

 

Secretariaat:      088 - 70 66 820

Bereikbaar van 08.00-12.30 uur en van 13.30-16.00 uur

Borstcentrum:   088 - 70 66 832 

Bereikbaar van 08.00-12.30 uur en van 13.30-16.00 uur

Life coach:         088 - 70 68 382

Bereikbaar van 09.00-16.30 uur

 

U kunt uw vraag aan de life coaches ook stellen via de BeterDichtbij app. Via een beveiligde omgeving kunt u via de app uw vraag stellen. Vraag ernaar bij uw lifecoach. 

Buiten kantooruren kunt u in geval van nood contact opnemen met de Spoedeisende Hulp:  088 - 70 68889.

Adresgegevens
Bravis Oncologie Centrum
Boerhaavelaan 21
4708 AE  Roosendaal

Routebeschrijving      Parkeren

Daarom kiest u voor Bravis Oncologie Centrum

  • Alle zorg op één plaats
  • De beste oncologische zorg
  • Van huisarts tot behandelplan
  • Ondersteuning van de 12 leefgebieden